Sul Sul!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Teamleden stellen zich voor.

3 posters

Go down

Teamleden stellen zich voor.  Empty Re: Teamleden stellen zich voor.

Post by Eenhoorn Wed 06 Jul 2016, 20:55

Goedemorgen/-middag/-avond/-nacht allemaal!
Ik ben Eenhoorn, maar in het echt heet ik natuurlijk niet zo, mijn echte naam is Leora.
Ik ben 14 jaartjes jong en ik begon met de Sims toen ik 8 was.
Toen begon ik met de Sims 3 Beestenbende. (Die diertjes zijn ook zo lief!)
Tot op dit moment speel ik nog actief de Sims.
(Vooral de Sims 4, maar de Sims 3 is niet vergeten Wink )

Zelf maak ik ook custom content voor de Sims 4. Nu is dat vooral veel recolors, maar ik hoop ook meshes te kunnen maken in de toekomst.
Ook maak ik af en toe een screen, die ik dan bewerk.
Bijna hetzelfde als Jordutch, dus Tong

Mijn fandoms zijn: Harry Potter, Star Wars, South Park en ja, natuurlijk ook Sims Wink
Mijn hobby's buiten de Sims zijn verhalen schrijven, fotograferen, zingen, acteren, tekenen, photoshoppen en.. Ohja! Popcorn maken is zo leuk om te doen!
(Is dat een hobby?)

Ik wens iedereen heel veel plezier op dit forum! <3


Last edited by Eenhoorn on Sun 10 Jul 2016, 17:22; edited 1 time in total
Eenhoorn
Eenhoorn
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 2016-07-04
Leeftijd : 21
Woonplaats : Mijn eigen Sims game

http://sulsul.forummi.com

Back to top Go down

Teamleden stellen zich voor.  Empty Re: Teamleden stellen zich voor.

Post by Melissa Wed 06 Jul 2016, 21:01

Melissa

Welkom!
Ik ben Melissa en ik ben 13 (bijna 14) jaar oud. Ik zit in de tweede klas van het Gymnasium.
De eerste Sims-game die ik speelde was De Sims 1, nadat ik een uitbreidingspakket ( :silent: ) had gekregen. Daarna heb ik ook De Sims 3 gespeeld en later heb ik ook kort De Sims 2 gespeeld.
Ik maak zelf geen dagboeken of screens, maar ik schrijf wel reviews van De Sims 3. Ook vind ik het heel leuk om jullie creaties te lezen en te bekijken!
Mijn interesses zijn tekenen, schilderen, gamen (buiten De Sims vooral The Legend Of Zelda), zingen en series kijken en mijn grootste interesse is natuurlijk Harry Potter lezen. Lachend:
Melissa
Melissa
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 2016-07-05
Leeftijd : 21
Woonplaats : Moonlight Falls

http://sulsul.forummi.com/u3

Back to top Go down

Teamleden stellen zich voor.  Empty Re: Teamleden stellen zich voor.

Post by Laura Wed 06 Jul 2016, 21:59

Hoi allemaal,

Ik ben Laura van 13 jaar oud. Ik ben ooit begonnen met De Sims 1, omdat mijn moeder dat vroeger speelde en dat ook wel wat voor mij vond. Toen ik meer op YouTube ging kijken vond ik De Sims 3 waar ik gelijk helemaal weg van was. Niet veel later was ik in bezit van deze game. De sims 1 ben ik helaas kwijt geraakt maar ik heb wel De Sims 2, De Sims 3 en De Sims 4 (en wat DS games van De Sims). Ik maak graag dagboeken en screens van de sims. Ik schrijf net zoals Melissa reviews over De Sims 3.

Naast De Sims heb ik natuurlijk ook nog andere hobby's. Ik schrijf graag verhalen (die ik waarschijnlijk nooit iemand te zien krijgen), ik dans (ik heb in totaal zes jaar gedanst, nu bijna een jaar HipHop), ik game (vooral PS4) en ik kijk graag series (Doctor Who en Pretty Little Liars zijn mijn all-time favs)

Ik wens iedereen veel plezier op het forum,
Groetjes Laura!
Laura
Laura
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 2016-07-06
Leeftijd : 20
Woonplaats : In the TARDIS

Back to top Go down

Teamleden stellen zich voor.  Empty Re: Teamleden stellen zich voor.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum